شرخر

ساخت وبلاگ

لوله پلی اتیلن فاضلابی با توجه به جنس آن که به نام پلی اتیلن می باشد، بسیار مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت است. از این رو با به کار بردن لوله پلی اتیلن در اتصالات و انتقال فاضلاب می توان به یک نوعی سرمایه گذاری کرد.

زیرا این نوع لوله فاضلابی در مدت طولانی تعمیرات و تعویض لوله های فاضلابی را به حداقل خود می رساند. در نتیجه استفاده از این لوله به صرفه خواهد بود. جهت دانستن کاربرد های گوناگون لوله پلی اتیلن فاضلابی مطالب زیر را مطالعه فرمایید.

چه لوله پلی اتیلن هایی در انتقال فاضلاب کاربرد دارند؟

با گسترش و توسعه شهر ها، جهت جمع آوری و دفع فاضلاب ها روش های نوین جایگزین با روش های کهن و قدیمی در سیستم شهرسازی می شود تا حد ممکن از لحاظ ایمنی و بهداشت از محیط زیست حفاظت شود. همانگونه که خود می دانید یکی از دلایل اصلی آلودگی محیط زیستی توسط پسماند های فاضلابی است.

جهت جمع آوری و انتقال فاضلاب از لوله های خاص فاضلاب استفاده می شود که در جنس های مختلف و اندازه و همچنین کاربرد های مختلف وجود دارند. با توجه به خصوصیات منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن فاضلابی که گفته شد، لوله پلی اتیلن فاضلابی مناسب برای انتقال و جمع اوری فاضلاب ها و پساب های صنعتی بسیار مناسب بوده است.

این لوله ها دارای کاربرد های گوناگون می باشند که اصلی ترین کاربرد آنها در زمینه فاضلاب می باشد. کاربرد این لوله ها در فاضلاب های شهری و روستائی و صنعتی گسترده است و همچنین از آنها برای جمع آوری آب های سطحی استفاده می شود.

ضرورت استفاده از لوله پلی اتیلن فاضلابی در فاضلاب های خانگی

فاضلاب خانگی به دلیل وجود موادی حاصل از استحمام، شتسشو و مواد اسیدی و بازی ممکن است بسیار خطرناک باشد.

بهترین لوله برای انتقال فاضلاب خانگی به شبکه انتقال فاضلاب، لوله های پلی اتیلنی می باشد.

هدایت رواناب سطحی به وسیله لوله های پلی اتیلن فاضلابی

رواناب ها به دلیل وجود شن و ماسه و ریز دانه ها، می بایست در محفظه ای ایزوله با مینیمم ضریب اصطکاک روان شوند.

سطح داخلی لوله های فاضلابی کاملا صاف و صیغلی است و این باعث می شود رسوبگذاری درون آن ایجاد نشود و مواد به راحتی داخل آن در جریان باشند.

هدایت فاضلاب تجاری

فاضلاب های تجاری مربوط به ساختمان های تجاری و موسسات حجم بالایی از مواد فاضلابی را دفع می کند.لوله های اسپیرال یا کاروگیت پر مصرفترین لوله ها در دفع این فاضلاب ها است.

لوله های فاضلابی پلی اتیلنی و دفع فاضلاب صنعتی

خطرساز ترین نوع فاضلاب با مواد سمی، فاضلاب های ناشی از فرآیند های صنعتی و تولید مانند آب صابون و روغن ها و انواع حلال ها که می توانند هر لوله ای را از پای در بیاورند!

خوشبختانه لوله های پلی اتیلنی دقیقا به همین منظور طراحی و تولید می شوند چرا که این لوله ها مقاومت شیمیایی بالایی داشته و با مواد مختلف حداقل ترکیب شیمیایی دارند و اکسید نمی شوند.

شرخر...
ما را در سایت شرخر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب saeedfarahpooor بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 15:29